torsdag 17 februari 2011

Min dotter

Jag har världens bästa dotter, hon är alltid glad och busig. Hon va jätte sjuk för ett tag sen i de här RS viruset som går överallt nu. Min stackars lilla tjej va så snorig och täppt i näsan och hade/har en jobbig hosta. Som tur är så behövde hon inte läggas in och hon behövde ingen medicin annat än näsdroppar och alvedon. =D Trots att hon va så sjuk så log och skratta hon varje dag. Hon är mycket bättre nu så nu är hon extra busig haha vilket jag tycker är sjukt kul. Idag har vi inte gjort så mycket annat än busat och gosat. Jag har pratat i tele med Johanna iaf och det va kul, vi har inte pratat på ett tag nu. Har oxå pratat med Sofia vilket oxå alltid är kul. =) Men annars är det de vanliga sysslorna... som att tvätta,städa och diska.....vilket inte är lika kul. =P

Jag håller iaf på att planera en middag/fest för min fästman som fyller 30 nu den 3 mars. Och än så länge har vi kommit underfunn med att vi ska till båten Patricia och min karl äter gratis. Sen har vi bjudit ca 15 pers.. två har tackat nej pga att de bor längre bort och inte har råd. Vilket är jätte synd såklart. Men jag hoppas att de andra kan komma... de har till den 21/2 att svara om de kan eller inte. Vi tänkte äta och dricka gott och sen senare på kvällen blir de party såklart. Så vi har fixat barnvakt och de blir första gången jag lämnar bort vår dotter så länge...och över en natt. Det kommer kännas i hjärtat kan jag lova. Men hon är i trygga händer och jag vet att hon kommer ha det jätte kul och mysigt med sin mormor. Jag tänkte ge min fästman en klippning i födelsedags present oxå.. han behöver de och jag tror att han skulle uppskatta en... 

Iaf, min lilla syster fyller år nu oxå, den 26/2 så hon är först.. har ingen aning om vad man ska köpa till henne..? Hon fyller 17 år och älskar piercingar och kläder... men hon har massa piercingar och MASSA kläder så de är ju inge kul att köpa. Någon som har något förslag? 

Imorn ska jag till Curves iaf och testa på om det är något för mig.. min mamma älskar de och rekommenderade de för mig så vi får se.. ska bli kul imorn iaf.

Här kommer lite bilder på min underbara dotter







Så de va lite bilder på min fina lilla flicka. =)

Hoppas ni har och får en fortsatt trevlig dag..

Love// Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar