torsdag 17 februari 2011

Från min andra blogg

Stackars lilla Vilda

Vi va på satska barnakuten igår med Vilda.. vi blev dit skickade från vårdcentralen. Hon har de farliga RS viruset.. =( Hon är jätte dålig min lilla sessa. Jag är jätte orolig och rädd.... det finns ju barn som har blivit hemskickade som vi blev och sen har dem dött!! I samma virus som Vilda har. Jag har inte sovit en blund i natt för jag har legat och lyssnat om hon andas och när hon har gnällt har jag vart där på två sekunder och klappat henne i pannan och gett henne nappen. Hon sover jätte mycket nu och äter skit dåligt. =( De sa att om hon får svårare att andas eller äter dåligt då ska vi komma in igen.. idag har hon bara ätit en flaska.. de är ca 200 ml bara.. =( Jag får inte i henne mer. Så vi funderar på att åka in med henne ikväll.. när Thomas kommit hem från jobbet.

Nä du jag är så rädd och orolig så jag håller på att bli knäpp. Önskar att hon kunde bli frisk nu.

Ska gosa lite med henne nu, hon är jätte mammig och gosig nu när hon är sjuk.. de är de ända positiva =)

Aaa juste patte, gå in på http://www.viforaldrar.se/ och sen på tävla och sen på omslagstävling och så röstar du och alla dina vänner på Vilda =D hihihi

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar