torsdag 17 februari 2011

Från gamla bloggen

Sjuklingar....

Vilda har vart sjuk nu i typ två veckor.. men nu börjar de bli mycket värre.. =( Va hos läkaren med henne förra veckan och då sa de att det bara är ett virus men nu börjar jag undra eftersom hon bara blir sämre. Så vi ska dit idag igen. Vi ska kolla mig då oxå för jag är oxå dålig nu. =( Plus att vi har vart hos min mamma och hon har bältros och min syrra fick streptokocker i halsen och impetigo utslag på knät. =( Så nu måste vi kolla oss om vi oxå fått de för jag och vilda har ont i halsen. Plus att vilda har fått nått utslag på kinden. Syrran pussa ju på henne ganska mycket dagen innan vi fick veta att syrran hade allt de. =( Sååå de blir återbesök hos Dr Melanie =)

Nu kom Thomas hem till lunch så ska umgås lite med honom..

Juste.... va hos Sofia oxå en stund i söndags och bara satt och prata lite.. de va skönt att få vara lite själv med min vän, utan barn och kille. =)

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar