lördag 7 april 2012

Vildas påskägg

Vi köpte ett jätte litet påskägg som vi fyllde med choklad, sen får hon kepsen,en Nalle Puh pysselbok,såpbubblor,två stuttsbollar,filmerna Alvin och gänget 1 och 2. =) Hon älskar de filmerna och jag fick sätta på en direkt när vi kom hem. =D Jag får/fick tre pack trosor,solglasögon,ett par strumpor,en Tattoo tidning och en vunderbam som de står ROCK på med en elgitarr och eldflammor, den luktar typ kill parfym med! As nice! Så nu sitter den i bilen. Hihi. =) Thomas fick ett kilo godis =D. Han blev jätte glad.=P

Nu har vi plockat lite hemma så Vilda ska hitta sina ägg lätt i morn. Hon får en jätte stor chokladhare och tre kinderägg av mormor och en stor påse med en chokladhare och massa små choklad av gammelmormor. =) Så Vilea har choklad som kommer räcka i MÅNADER HAHA =D

Nu vill jag faktiskt gå och lägga mig.. Vi ska iväg imorn och jag vill vara utvilad då. =)

God natt
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar