lördag 7 april 2012

Carin och Vilda =)

Vi har haft en sån underbar påskafton hemma hos min svärmor! Hela familjen va där (förutom tobbe). Barnen lekte och myste till fullo och vi skratta massor. Vi fick oxå våra hjärtan upp i halsen ett par ggr för barnen vart SJÖVILDA emellanåt hehe. Men så enormt kul och mysigt har vi inte haft på länge! Och det bästa av allt var att se Vilda så glad och hon hade sååå kul med sina kusiner! =) Det bjöds på lammstek till middag men eftersom jag inte äter lamm så fick jag lax istället vilket var sjukt gott! =) Tack snälla Lotta för att ni fixa de åt mig. =)
Barnen fick köttbullar och prinskorvar och de var en succe i vildas ögon! Hon Älskar ju korv hehe. =)

Vilda fick för sig att hon skulle gå rakt ut från soffan som att soffan och golvet var i samma höjd! Jag fick hjärtat i halsen och som TUR var hann jag fram i tid så jag hann fånga henne. Haha galen unge jag har! Och de var bara en grej av alla hyss de hitta på haha. Men kul var de. =) Barn är så himla härliga! =)

Helt klart en kväll som kommer minnas och som sätts på topplistan!

Tack snälla ni för en underbar kväll! <3

Love
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar