lördag 7 april 2012

PåskAfton

Dagen började med att Vilda sprang ut i v-rummet och skrek "waaoooo, titta mamma!"
Jag sa -Nej men oj, påskharen har vart här! ;) haha
Vilda vart så glad och leker mer med chokladen än äter den haha.

Igår åkte vi och handla på både city gross och ica maxi. Handlade påsk presenter till Vilda och till min lillebror Alex.
Vi åt på Max i Länna innan och där hade de tvspel så Thomas och Vilda var där och spela. Lade ut en bild på de igår. =)

När vi kom hem igår kväll så hade jag ett meddelande på min whatsup och två missade samtal. Det var min söta Angie. Hon hade messat mig på whatsupen tre ggr i två dagar och jag hade glömt bort helt att svara henne så hon började bli orolig. Därav de två missade samtalen. Så jag ringde upp henne igår och vi prata ganska länge. =) Jag bad om ursäkt att jag inte hade svarat. Haha shit va dålig man kan va då. =/

Idag ska hela familjen duscha och göra oss fina, packa med allt som behövs till Vilda och sen åka till Vildas farmor på påsk middag. Vi ska va där till kl tre. =) Ska bli kul att träffa alla igen och det ska bli kul att se Vilda leka med sina kusiner och sin syssling. =D Synd bara att Vildas farbror inte kan va med idag.. =( Han är på praktik tror jag de var, på en brandstation. Eller så är han tillbaka på skolan. Hur som så är han inte där idag. Men Vildas fastrar kommer vara där. Och de är inte illa. =)

Ska väl göra så att jag duschar nu så jag är klar, så kan jag fixa med annat när de andra två duschar. Då kanske vi kommer i tid idag. Thomas är lite av en tidoptimist haha.

Ha en super trevlig påskafton idag och avslå nubben för barnens skull, det gör jag! ;)

Love, peace and understanding.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar