onsdag 29 februari 2012

Skönt

Nu har vi iaf vart och lämnat in Vildas prover. Ska ringa dit imorn och kolla om jag kan få en tid till läkare för att lämna mer prover. Iaf en remiss till labb vore bra.

Vilda ligger och sover och har väl gjort den sen kl ett. Idag vill hon inte äta något alls och knappt dricka nått. =( Inte bra.

Har passat på att plocka upp alla leksaker nu oxå. Ska dammsuga sen när hon vaknat. Vill inte råka väcka henne, hon behöver sova så mycket som möjligt.

Ikväll blir de tacos till middag... Ska bli gött. Jag har inte ätit något heller nu bara för att Vilda inte äter.. =/ Glömmer liksom bort mig själv när jag hela tiden försöker få i henne lite mat eller vatten. Glass är svårt att få ner men de går lättare än mat. Så hon får en isglass då och då..

Vi var ute en liten stund och hon fick gå runt lite och njuta av vädret. Men hon vart helt slut efter bara tio minuter.

Sååå underbart väder ute!! Själv har jag satt mig på vår altan och solar lite. Skööönt =D

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar