onsdag 29 februari 2012

Blir lack!

Är sur på en NOLLA som inte kan vara tacksam eller be snällt! Må du dö ensam och rädd din fega IDIOT!



Vilda somnade nyss.. det var jätte svårt att få henne att vilja sova idag. Hon börjar kanske bli bättre? Jag hoppas de. För jag har en intervju som väntar på mig. =D
Han sa att jag skulle smsa eller ringa honom när Vilda är frisk igen så ska vi ses och prata. Han tycker att jag verkar passa detta jobb perfekt och han tror att han vill anställa mig med timlön till att börja med, bara för att Vilda blir sjuk så ofta. Annars hade han velat anställa mig fast på en gång. =D
Så denna intervju låter ju som ni ser väldigt lovande! Den vill jag gärna gå på och får jag jobbet så vill jag börja med det samma! =D

Nu är kl tio redan.. hade Vilda somnat lite tidigare så hade jag hunnit duschat idag med.
Jag har vart riktigt duktig idag. Städade hela lägenheten, diskade,tvättat tre maskiner och hängt tvätten och lagt fram mat,och sen lagat mat. Badat och duschat Vilda och nattat Vilda. Nu har jag ont i ryggen och i höfterna. Som vanligt. Jag undrar när min inflammation i musklerna ska gå bort? =/ Jag tränar ju och jag rör mig varje dag. Men de hjälper inte.

Jag är rätt sjuk nu.... har en del saker som jag dras med varje dag 24/7!
Först och främst har jag ju min kroniska sjukdom i urinblåsan. Äter medicin för den dagligen för att förhindra urinvägsinfektioner och för att förhindra njurbäckeninflammationer. Vilket funkar sisådär.
Sen har jag inflammation i mina muskler från höfterna och ner i benen, vilket gör att jag har konstant smärta. Mina lungor, jag har en svår Astma som jag får gå och kolla upp hela tiden och på de har jag lungsäcksinflammation och vatten i lungan. Jag känner det, har inte vart hos läkare än. Ska dit imorn. då får jag de konstaterat. ( Har haft de så många ggr så jag vet hur de känns.) Sen har jag många magsår som jag oxå äter medicin för och de är väl inge konstigt i sig för det finns många som har de i dagens samhälle. Och utöver de så har jag systor som jag fortfarande väntar på att få operera bort. Troligtvis kommer jag inte få någon operation förrän efter sommaren någon gång. OCH mot allt detta ska jag sköta vardagen varje dag med hem,barn,vänner och familj. Jag söker jobb som en dåre och springer på intervjuer och arbetsförmedlingen.

Jag ger mig själv en klapp på axeln faktiskt. Jag är stolt över att jag klarar allt detta utan att klaga och utan att gnälla. Jag menar, visst får man klaga och gnälla ibland.. men kanske inte över en förkylning eller lite halsont ;). För mig är de lätta "sjukdomar" att ta sig genom. För andra inte. Vissa blir jätte sjuka av ett vanligt förkylnings virus oxå... klart man får klaga då. Vet inte vart jag ska komma med de här men jag vet en sak! Och det är att jag är stolt över mig själv och vart jag har kommit i mitt liv. Trotts mina motgångar med sjukdomar.

Nu hoppas jag på en god natts sömn så jag orkar med Vilda imorn.=)

God natt era dårar ;P hihi

PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar