onsdag 29 februari 2012

=D

God morgon alla läsare! Det är vår i luften och bara det gör ju att de drar i smilbanden. =) Igår eller om de var i förrgår så städade jag på vår uteplats. Vi har nån granne som verkar tycka att de är ok och slänga ciggretter och tändstickor på vår uteplats hela tiden. Thomas har sagt till henne och till och med tagit henne på bargärning men hon slutar inte. Jag städade som sagt bort alla fimpar och allt annat som låg där som blåst dit och idag när jag öppna och gick ut så ligger de nya fimpar där! =( Jag ska försöka prata med vår granne och se om hon inte kan använda en askkopp istället. Vi vill inte behöva städa upp efter henne jämt. Plus att det inte är fräsht eller fint och Vild ska ju kunna vara där ute och leka. Hon är i den åldern att hon gärna plockar upp och stoppar i munnen. Jag tror och hoppas att de inte blit otrevligt och så med vår granne. Det orkar jag inte och de vill jag inte. Vi är alla vuxna så de ska nog gå bra. =)

Och så är de onsdag idag... Jag har skit ont i mina lungor nu och funderar på att ringa vårdcentralen innan jag får för ont. Jag ska ju ut på lördag med syrran och mina bröder och då kan jag inte ha ont. Jaja..... De löser sig.

Vilda måste till vårdcentralen med för att lämna mer prover. Hon äter och dricker jääätte dåligt nu. Febern var uppe i 40,1 igår igen. =( Sen spydde hon som en gris när vi var och handla.. =/ Och innan vi åkte hade hon ingen feber alls. Som tur var så hade vi handlat klart så thomas fick torka upp spya och jag fick ta vår febriga lilla tös till toan och byta kläder och tvätta av henne. Overallen var helt ner spydd så hon fick rullas in i min jacka när vi åkte hem. =) Nu sover hon äntligen lite.. Hon fick en alvedon innan hon somna igår och nu vid tre i natt fick hon en ipren. Och så fick jag henne att dricka lite vatten oxå. Min lilla tjej... Nu har hon iaf inte bajsat sen igår morse. Får se hur bajset är idag om de kommer något. Hon äter ju inte och de lill hon åt igår spydde hon upp på en gång. =(

Nä hörrni, de är inte kul att ha en sån här sjuk liten flicka hemma.. Jag är orolig och passar på henne hela tiden. Hon blir bara sämre och sämre.. =(

Usch, när man är en orolig mamma så får man ju ont i magen.. Och jag som redan har massa magsår, det gör sjukt ont i min mage kan jag säga. Thomas säger att jag ska sluta vara orolig och inte stressa men de är fan skit svårt!! Speciellt när ens bebis är så sjuk. =(

Ska ta och titta på det sista i vakna med the voice nu.
Ha en underbr dag

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar