torsdag 21 juli 2011

Yes !!

Idag kommer Patricia och Micke hit och vi ska ner till centrum och handla lite och fika eller äta lunch. Det ska bli kul !! Hoppas de blir kul för Micke oxå för Thomas jobbar ju.. Han får leka med Vilda istället hehehe =).
Och igår vart det bokat och klart. Fredag nästa vecka kommer Hemmiljö till oss och städar. =D Jag orkar inte när jag mår som jag mår att underhålla här hemma och Thomas jobbar heltid och orkar inte så vi bestämde att städhjälp en gång i veckan blir perfekt. Ska bli så skönt att få hjälp alltså. Det är fredag imorn med =D !! Gadda mig och träffa grabbarna.. Åh va underbart!! På lördag ska jag försöka ta mig ut till landet på kräftskiva. Får besök från USA och då måste vi ju vara där. =) Jag får ta panodil och mår jag sämre får vi väl åka hem. Men ut ska vi iaf. =) Hoppas på finare väder imorn dock. Nu ska väl jag göra mig klar och sen klä på Vilda så vi är klara när Patricia och Micke kommer.

XoXo // Nelly

1 kommentar:

  1. my god! jag ska försöka få med mig micke upp till dig kl.1 så de blir nog typ lucnh vi får äta :P
    vi åker imon så däffö har vi lite sista minuten att fixa på morgonen.. men som asgt, ja ringer dig!!!!!!!!!


    puss patri

    SvaraRadera