torsdag 21 juli 2011

Är så lycklig !!

Jag är grymt lyckligt lottad!! Jag älskar att mina vänner är så positiva och framåt och målinriktade! Och galna Hehe ;) Vad skulle jag göra utan er? Ni får mig att skratta och må bra och jag älskar er för det. Finns dock några vänner som jag sällan träffar och sällan pratar med som jag saknar. Vet inte varför vi inte pratar eller ses.. Kanske beror på sjukdomar,familjeliv och arbete.. Men de känns ibland som att de bara är undanflykter.. =(
Men jag är glad att jag har de som jag pratar med ofta och träffar så ofta jag kan. Ni är guld och ni betyder allt för mig. =)
My darling friends.
Aa men som ditt meddelande här på min blogg patri, det gjorde mig jätte glad! Och jag blir jätte glad när ni kommer hit och hälsar på. =D Nästa gång kommer vi till er. =)

Nu vill jag bara säga god natt, är en ny dag imorn med nya roliga äventyr!

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar