torsdag 21 juli 2011

Toppen dag =)

Haft en toppen dag med mina kära vänner i centrum idag. Först gick vi och åt lunch på steak house och efter de gick vi och handla fyra par byxor och massa strumpor till vilda. När jag va klar med de gick vi och kolla på skor åt Micke sen åkte vi hem till mig. Thomas hann träffa de en liten stund och bjuda de på kaffe. =) Imorn åker de på deras Sverige resa. =) Ta massa kort och uppdatera på bloggen så jag får se vad ni gör och vart ni hamnar. =) Juste vi åt på ben and jerrys oxå Hehe.. Har fruktansvärt ont i kroppen nu... Inte ens en ipren och en alvedon hjälper. Har burit på Vilda hela dagen så min kropp har sagt upp sig. Fan det blir tungt att bära på både mig själv och henne. Imorn bitti ska vi till bvc så det ska bli spännande och se hur mycket hon väger nu.. Och hur lång hon är. Jag ska gå och kolla till Vilda nu, och sen blir de väl middag.

Tack för idag Patte och Micke, ha en underbar semester så ses vi när nu kommit hem igen. Puss och kram på er.

XoXo // Nelly

1 kommentar:

  1. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Gumms!!
    ja de va mysigt idag!!
    har ialf uppdaterad bloggen nu ;)
    ska försöka göra de imon kväll lr så gör jag de på lördag.. Har med mig 2 kameror så några bilder blir de nog ;) hihi!!
    jaa, men du får hålla utkik efter uppdateringarna..
    puss o kram / Galna patri

    SvaraRadera