onsdag 15 juni 2011

Trött...

Igår åkte jag och Vilda till min mamma då hon ville ha hjälp på lunchen att åka till järfällahus och hämta brickor. Efter vi hade gjort de så gick vi in i centrum och köpte en ny solhatt till Vilda. Jätte gullig. =) Så köpte vi lunch på taystys och så körde jag tillbaka mamma till hennes jobb och jag åkte hem till henne. Helle och Emilio va hemma så vilda kunde leka med sin moster/gudmor. Vid tre kom Thomas dit och han tog vilda så åkte jag med Helle, Emilio och hämta min mamma. De skulle till jakobsbergs sjukhus och Vaccinera sig... Jag och Emilio satt och vänta. Helle och mamma ska åka till polen i sommar så de behöver vaccin mot hepatit A och B och tror de tar för hepatit C oxå. =) Jag ska Vaccinera mig mot TBE. Vilda ska oxå få den men hon måste fylla 1 år först.
Aa men efter sjukhuset så åkte vi hem och lämna av mamma och Thomas kom ner. Så åkte vi och handla mat. Vi lyssna på min kusins band i bilen och Emilio tyckte dem va jätte bra så han och Helle vill följa med till Gotland i sommar och träffa dem. Hehe.. Ska höra om de är ok.

Idag vet jag inte vad som händer än.. Får se vad dagen har att erbjuda.

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar