onsdag 15 juni 2011

Många inlägg...

Idag blev de visst många inlägg här. =) Har bara städat idag, heeela dagen. Och tagit hand om Vilda så klart!! Men hon har hjälpt mig att putta dammsugaren och tittat på när jag har dammat osv.. hon kryper efter och kollar så jag inte missar något ;P hehe. Min man vart jätte glad när han kom hem och de va rent och lukta gott.. och så var middagen fram plockad så de var bara att börja laga. =) Jag lagar inte mat... gör de bara om jag har lust eller om jag måste.. Gillar de inte.

Nu ligger vår lilla dam och sover iaf så vi har lite egen tid. jag skulle vilja duscha innan kl blir för mycket oxå.. får se om jag hinner de då killen min rakar huvudet. =P

Hörs imorn och god natt

XoXo // Nelly

1 kommentar:

  1. hej gumman! jo de e bra med mig, väldigt trött bara av att läsa så mkt, men har inge val.. ibland känns de som ja vill ge upp, men försöker låta bli :P
    jo jag såg ut som en gammal hagga på den där bilden,den me glasögonen.. de e mickes mammas glasögon :P hihi!
    nä ska fortsätta läsa, min lilla gubbe gick o la sig precis,men ja stannar uppe läser lite till.. puss på dig

    SvaraRadera