onsdag 15 juni 2011

Bilder på min Diggi

Både gammla och nya bilder..















De två sista bilderna är mina älsklingar på. Och så lite högre upp är de en bild med dem två oxå.
Jag har så enormt mycket kärlek till Vår underbara dotter och till min man så ibland känns de som att jag ska gå sönder! Dem är det finaste jag vet och det vackraste i hela universum! Det är som folk säger, Man har inte älskat innan man fått barn. Det är när man har fått barn som man vet vad kärlek är! Ni mammor där ute vet vad jag menar när jag säger att de inte finns ord för hur mycket jag älskar min dotter!! Hon är helt fantastisk på alla möjliga sätt. Jag kan sitta och titta på henne hela dagar när hon leker och när vi leker och bara le.. Hon är smart,påhittig,busig och rolig hehe.

Aa jag är stolt över Vilda!! Kanske inte är de roligaste att läsa om men hon är mitt liv! Det finns absolut INGET som är finare eller bättre än min dotter och min man! Dem är MYCKET finare och MYCKET bättre helt enkelt!

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar