torsdag 5 maj 2011

Hemma =D

Nu har jag kommit hem efter att ha vart hos Hanna och klippt mig. Hon noppade mina ögonbryn oxå när vi ändå höll på =P.
Jag vart jätte nöjd!! Det är inte direkt så stor skillnad för hon klippte bara topparna. Men hon klippte både tapper och lite uppklippt. Så de faller finare. =)
Tog kort på hur de såg ut nu innan jag färga håret.. Nu har jag färgat oxå men inte tagit nån bild.



Så blev de med både hår och ögonbryn =D. Nu har jag färgat chokladbrunt och det blev nog lite mörkare men fint.
Och så har jag bestämt vad jag ska ha för kläder oxå på lördag så de är skönt.
Nu såg jag själv att jag har gått ner lite.. för på första bilden på bara mitt hår ser man vilken midja jag har fått =D haha. Så de va kul !!

Nu ska jag faktiskt ta och göra i ordning lite soppa till mig för Thomas har ätit lite och är inte hungrig och jag har inte ätit sen lunch så jag är så hungrig att jag mår illa. =S

Hoppas alla har haft en skön kväll, för de har jag. =D

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar