torsdag 5 maj 2011

Bättre humör =)

Tidigare idag var jag lite ledsen och arg... nu mår jag lite bättre. =)
Jag har jätte ont fortfarande och tiden hos läkaren boka jag av då Thomas inte kunde komma från jobbet en halv timme när jag skulle vart hos läkaren. Jag vill inte ta med Vilda till vårdcentralen för hon blir så sjuk när hon kommer till deras väntrum. Så jag ringer och åker ner imorn bitti när Thomas är hemma och pappa ledig. =D Sen får vi ju se om de är min lunga eller om de är något annat. Är de inte lungan ska jag åka och träna och sola sen hem,duscha och iväg till Patricia. Har jag lungsäcksinflammation så kommer jag åka direkt hem och göra oss klara för att åka till Patri lite tidigare. =)
Prata med henne nyss och hon trodde jag skulle ringa för att avboka hehe jag har gjort de ett par ggr tidigare men inte idag!! =D Ringde för att bekräfta att vi kommer imorn hihi =P.
Ska bli sjukt kul att träffas igen.. och så ses vi nästa vecka oxå hihihi =D.
Min lilla Vilda är bokstavligen VILD nu.. men på ett tråkigt sätt.. hon är grinig och bråkig och slåss och rivs och gnäller och gnäller och gnäller!!!!!! Jag har inte sovit mycket alls på flera dagar nu och är sjuuuukt trött.. Och jag blir mer trött av att hon är som hon är just nu. Verkar som att nån tand längre bak i munnen är på väg för hon stoppar in fingrarna på insidan av kinden och biter och drar typ i tandköttet.. =(
Hon är svårflirtad nu vår dotter och tycker inte så mycket är kul just nu.
Jag hoppas VERKLIGEN att det är min tur att vila den här helgen.. aa bortsätt från att vi/jag ska iväg oxå. För nu har Thomas fått vila två helger i rad. Jag känner att jag inte har så mycket tålamod kvar.. Men jag älskar ju mitt barn så jag biter mig i tungan och ler och försöker busa på som vanligt. HUR trött jag än är.

Längtar tills kl blir fyra.... då kommer Thomas hem. Helst av allt skulle jag vilja gå och lägga mig då men det kan jag inte för jag ska iväg och klippa mig. De tar väl två tre timmar och sen ska jag åka hem och då kommer jag få ta Vilda igen för Thomas vill laga mat eller så har han redan lagat mat. Men jag tar Vilda just för att jag saknat henne när jag har vart borta och för att hon vill komma till mig och gosa. Vilket jag ÄLSKAR hihi !! =D Nä jag tycker jag svamlar här... jag är så trött att jag inte ens vet vad jag skriver om utan jag skriver bara om nått. Ska "brotta" ner min lilla gosa nu och kittla henne så hon kan somna med ett leende på läpparna. =)



Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar