lördag 7 maj 2011

GRYMT rolig kväll !!

Dagen började med att jag åkte och tränade.. tog de extra lugnt då jag har ont i lungan och efter att jag tränat klart hade jag mer ont.. såklart. Så nu har jag, om jag ska vara helt ärlig SVIN ont! Men, efter gymmet åkte jag hem och duscha av mig och tog Vilda så drog Thomas med bilen och bytte bromsskivor och bromsklossar och sen åkte han och besiktiga bilen. Allt de tog bara tre timmar. =D Snabbt jobbat. Nu kan jag bromsa med bilen utan att den skakar som ett asplöv! HELT UNDERBART!! Aa men när de va klart och vi hade ätit middag så åkte vi till Patricia och Micke. Vi hade skit kul jag och Parti och vi skratta så jag fick sjukt ont i lungan.. Men värt de haha. Lite roliga bilder från vårt besök kommer här..















Det var de normala bilderna =)

Här kommer lite koko bilder hahaha









Aaa det va liiite av alla knäppa bilder vi tog hahaha sen har Patricia några på sin mobil oxå..

Fruktansvärt rolig kväll !! Nu är de natti natti som gäller.

Sov gott

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar