söndag 17 april 2011

Fortfarande sjuka..

Usch igår kväll höjdes min temp från 35,4 till 38,9 på bara en och en halv timme. Vildas gick aldrig över 38 igår så de va bra. Än så länge är Vilda feberfri. Jag har inte kollat på mig idag. Känner mig lite piggare men typ mörbultad i hela kroppen. Mår fortfarande lite lilla och kallsvettas.

Just nu sitter jag och Vilda och leker och kollar lite tv ibland. Thomas är ute och hjälper sin lillebror att byta däcken på hans bil. Tobbe är sjuk så han orkar inte byta dem själv idag. Han sa att han ska sjunga Just the way you are på till Vilda på hennes dop fast han ändrar lite i texten, känns ju fel att sjunga you´re so sexy till en 7 månaders bebis hahaha.
Men de ska bli super fint !! =D Aukustiskt är de finaste som finns om den som sjunger kan sjunga och Tobbe kan sjunga. Helt underbart. Så lite av musiken är fixad nu oxå. Vi har fått svar på vilka som kommer på dopet och ALLA kommer !! Min bror kanske inte kan komma då han kanske ska resa bort just då men han är inte hundra än. Väntar fortfarande på hans svar.

Haha Vilda håller på att klättra på min rygg nu och dra mig i håret.. tror nån vill ha mammas uppmärksamhet. Och de ska hon få.

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar