lördag 16 april 2011

Mamma Nelly magsjuk!!

Jaha så va jag magsjuk oxå. Och vilda har spytt mer idag så de blir inget dop för oss imorn =( och jag som VERKLIGEN VILLE GÅ!! Dum som jag kan vara ibland så åkte jag självklart och tränade idag iaf. Mådde illa då men inte så farligt. Men jisses vad tunga maskinerna va helt plötsligt. Jag orkade knappt 30 sekunder ens på varje station. Då fattade jag att jag nog är sjuk. Och mycket riktigt. Nu får vi hoppas att Thomas lyckas hålla sig frisk så nån orkar ta hand om vilda när jag inte orkar. Han är en ängel när jag är sjuk. Han hjälper mig och säger åt mig att vila så tar han vilda (som är förvånadsvärt pigg). De är underbart. Jag har inte haft magsjuka på flera flera år och jag hoppades att ja skulle slippa de för jag hatar att spy. Men men.

Hoppas alla ni där ute är friska och krya och kan njuta av de fina vädret och helgen. =)

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad en liten stund för att få upp värmen i kroppen. Jag har konstigt nog 35,4 i temp. Lite lågt.


Love // Nelly

2 kommentarer:

  1. Om någon i ens närhet plötsligt spyr och man misstänker magsjuka ska alla ta minst 10 hela pepparkorn och svälja ner med vatten, så ska det hjälpa emot att man själv blir sjuk =)
    Krya på dig/er!

    SvaraRadera
  2. Hahaha va, det har jag aldrig hört? Coolt om de funkar. =) Tack jossan.

    SvaraRadera