söndag 17 april 2011

Skön dag

Vart en underbar dag med mycket vila för oss sjuka. Älsklingen har städat lite hemma och de börjar lukta gott. Sen har vi alla vart ute en stund för att få frisk luft och så kunde vi vädra ut hemma oxå. Jag har Ciaras dop i mina tankar hela tiden. Jag är så ledsen att vi inte kunde komma idag för jag ville verkligen de. Jag tror att dopet var jätte fint och att lilla Ciara var jätte fin. Önskar bara vi hade kunnat vara där.

Här är lite bilder från idag och nån bild är från i veckan...

















Det va lite bilder från idag. Som ni ser så är vår dotter hur glad som helst FAST hon precis vart magsjuk och har lite magbesvär fortfarande. Världens snällaste bästaste och vackraste lilla tjej på denna jord!

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar