torsdag 3 mars 2011

Vilda

Min stackars lilla tjej.. inte konstigt hon är grinig och ledsen ofta nu för tiden.. det är 4 tänder på gång ut!! =O båda framtänderna och sen sen hörntänderna.. alla på överkäken. Fattar inte att hon har blivit så stor redan.. hon är ingen bebis längre utan ett barn.. med stark egen vilja haha =P Hon håller oxå på att lära sig att sitta själv utan stöd och att krypa.. hon ålar ju fram nu men hon har börjat med att lyfta upp rumpan och stå på alla fyra. =D Snart så kryper hon oxå hehe spännande..
Jag har tränat oxå och tycker fortfarande att det är jätte kul. Ska dit imorn innan vi åker till min mamma. Vi gör oss iordning hos mamma så vi kan vara där hela dagen med vilda.. sen åker vi där i från in till patricia kommunalt så bilen får stå kvar hos mamma. Sen åker vi hem till oss för att sova och dagen efter tar vi vår andra bil till mamma igen =) Sen vet jag inte om vi ska sova hos mamma till söndag för på söndag ska vi till thomas mamma och äta middag och fira thomas där. Och då ska ju min mamma följa med.. får se om syrran orkar och vill då. Aa men så ser vår dag och helg ut. =)

Juste min fina vän Sofia kom hit och åt middag med oss och umgicks lite i tisdags.. det va jätte kul att hon bara ville dyka upp sådär =) Vilda gilla henne oxå så de va kul.=)

Nä nu måste jag sätta fart här.

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar