torsdag 3 mars 2011

Skönt =)

Idag fyller min fina fästman 30 år !! Grattis min älskade fina underbara fästman! Ikväll blir de restaurang med Thomas pappa och hans kvinna och sen blir de hem och fira mer med lite tårta. *Hoppas jag att jag hinner köpa*

Trodde att jag inte skulle kunna följa med ut imorn till Patricia och festa och fira Thomas dag men jag kommer nog kunna de =D Min mamma och syrra är sjuka men min mamma är på bättringsväg och har ingen feber. Min syrra är värre däremot för hon har streptocker och hög feber.. =( Stackars liten. Men hon får helt enkelt inte vara nära Vilda imorn. Enligt läkaren är de helt ok att Vilda är där över natten så länge min mamma inte har feber och mår sämre.. så vi får se imorn hur de blir. Annars får jag stanna hemma igen och Thomas får gå ut och fira med alla våra vänner själv. =) Det gör ju inget för min del men Thomas vill inte gå ut och fira utan mig. Men de får han fan göra ändå för nu har jag fixat och planerat och sett till att alla kommer så han MÅSTE gå ut och fira ;) hehehe. Bara han lovar att ta massa bilder =D hihi.

Idag blir de att busa med min dotter som vanligt.. försöka ta oss ut så vi kan handla lite tårta och så tänkte jag åka in till stan och hämta Thomas andra present men vet inte om Vilda är så pigg på att sitta i bilen så länge. =S Hon är lite snorig och hon hatar att sitta fastspänd. Men vem gör inte de liksom.

Jaa sen skulle jag ju vilja få bort lite grejer här hemma och städa de sista innan Thomas kommer hem.. och byta sängkläder och sånt. Så de är fint och han blir glad. Aaa men jag har egentligen inte tid att sitta här idag.. jag får återkomma med massa kul att skriva om efter fredagen och lite bilder. =P

Ha en super härlig torsdag och GRATTIS IGEN MIN FINA THOMAS!!

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar