torsdag 3 mars 2011

Glad att jag har dig

Jag är så glad att jag har dig Sofia, du är underbar och BÄST när du ringer och säger att du finns för mig och vill hjälpa mig. Och speciellt när du ringer och säger att jag ska skita i dessa tjejer och glömma att de existerar. Du är en sann vän och har alltid vart det i alla år. Spelar ingen roll vart vi är i livet vi finns alltid för varann. Och jag vill att du ska veta att jag uppskattar dig och det du gör för mig. Glöm aldrig de.

Och glöm ALDRIG att du är värd det bästa i livet och att jag och min familj finns för dig oavsett vad.
Du är en unik och fin kvinna och jag älskar dig med hela mitt hjärta.

Love // Nelly

2 kommentarer:

  1. Du gör helt rätt som skiter i dess tjejer!!
    det är INTE många som gillar de i Jakan!
    tänk efter själv hur många nya vänner hos skaffar sig jämt och ständigt!
    undrar varför? jo för att folk TRÖTTNAR på henne och hennes falskhet!om det är någon som snackar skit i jakan så är det GARANTERAT hon! alla vet om det!!

    // en som tröttnade på falskhet för längesedan!!

    SvaraRadera
  2. Ja du har helt rätt! Och du verkar veta vem jag pratar om oxå. Kanske är de du fia som skrev denna kommentar? =) Eller aa de spelar ingen roll vem du är. Jag är bara tacksam för de du skrev. =) Du gjorde mig väldigt glad. =D

    SvaraRadera