måndag 21 mars 2011

Me like !

Snart kommer min älskade fästman hem och då ska jag ge honom en STOR puss och sen ska jag pussa vår dotter och sen dra iväg till gymmet! Nu jävlar kööööör vi! Minst 4 ggr i veckan! =D

Jobbigt att sitta i köer bara men det är de värt för jag får träna och jag får känna mig nöjd och stolt efter träningen =D En sån SKÖN känsla!

Min underbara Sofia, jag saknar dig så i veckan ses vi. Ta med mina solbrillor till din mamma igen då så kan jag ta dem då. =D Behöver de nu när de är så fint väder... speciellt när jag kör. Vet inte vart min karl har gjort av mina andra brillor... han lånade dem förut och nu är de borta. =S Men vänta, jag kanske har ett eller två par till kom jag på nu som jag kan ha som reserv. =D KANON!

Ska göra mig klar för att åka då.

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar