måndag 21 mars 2011

Hemma igen

Kom hem vid åtta tiden ungefär efter att ha tränat och sen kört förbi solna en snabbis och lämnat lite papper.. Maten var färdig lagad och luktade underbart när jag kom hem! Tack min fina älskling för en super god middag!! =D

Det var fullt ös på mig på gymmet idag, eller de är de varje gång men idag var de lite extra ös. Jag hade nämligen två personliga tränare som turades om att peppa mig på alla maskinerna. Så jag kommer nog ha träningsvärk imorn hahaha. Ska dit igen på onsdag. Går ju 4 dagar i veckan nu som ni vet. Jag bara SKA ha gått ner minst 5 kilo till maj och minskat lite mer i omfång. Så vi får se hur de kommer gå. Jag håller stenhårt på vad jag stoppar i mig nu oxå. Killen får köpa hem vad han vill, för jag tänker inte äta de =D Det är inte så svårt att låta bli som jag trodde. Kanske är lite larvigt men jag går liksom och är lite stolt över mig själv om dagarna då jag är sugen men inte äter något skit och samma gäller efter träningen. Men det är väl bra att vara stolt över sig själv? Det borde alla vara.

Jag har faktiskt inge mer att bjuda på ikväll.

God natt alla

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar