måndag 21 mars 2011

Måndag

Igår kväll satt jag och min man och kolla på en klänning som jag ska ha till dopet. och det va jätte svårt för jag vill helst inte ha svart på mig. Men vi hitta en klänning som vi fastna för och den är svart med vita fjärilar på. Så jag beställde den idag. =D Jag ska köpa någon kofta eller nått sånt att ha över axlarna som är mer färg på. Plus att jag vill dölja min tattuering på ryggen lite... Vill inte visa min manliga djävuls pinuppa på ryggen i en kyrka hehe.. Måste säga att jag inte tror på helvetet och himlen och gud och djävul osv.. jag gjorde den på ryggen just för att den ser klassisk ut, som en fin staty från förr i tiden och för att jag tycker att den symboliserar styrka. Den gör det för mig iaf och det är ju jag som har den på mig. Jag älskar den!
Men som sagt, kanske inte så bra att ha i en kyrka. Mina andra tattueringar visar bara hur vacker döden är så de gör inget. =D

Tillbaka till klänningen.. jag älskar den. Nu ska jag bara ta mig iväg nån dag för att hitta ett par skor som passar och koftan. Sen är jag klar inför dopet oxå. Då återsår bara pappa Thomas. =D
Sen är kläd biten klar.

Här kommer min klänning

Fin va? =)

Ska väl ta och busa lite mer med min dotter nu.. hennes högra hörntand kom ut igår =D Min stora tjej har nu tre tänder hehehe.

Ikväll blir de gymmet!! Juste jag hade tappat 8 cm runt höft,midja och rumpa och då hade jag bara tränat där 6 ggr =D

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar