tisdag 15 mars 2011

Hmm

Som ni vet så har jag börjat träna... i början när man börjar träna kan man gå upp ett till två kilo och det har jag gjort nu. Så får hoppas att dem försvinner snabbt nu =D Jag har inte ändrat mina matvanor som jag vill för min kille hjälper inte till där. Han vet att jag måste ner i vikt pga min hälsa och ändå gör han inget för att hjälpa mig. Menar inte att han inte vill hjälpa mig för de vill han men han glömmer bort på typ två sekunder. Som här om dagen kom han hem med två 200g chokladkakor... jag ÄLSKAR choklad så självklart åt ju jag. Vi hade bestämt att han inte skulle köpa hem sånt och vill han äta sånt får han göra de på dagen eller i bilen. Så slipper jag se de. För jag vill ner i vikt och jag vill bli som jag var förr i kroppen. Jag mådde så bra då =D Och jag tyckte om mig själv och tyckte jag va snygg. Nu tycker jag att jag ser ut som en strandad val eller nått.. =S Inte alls lika fint. Men så blir de när man lyssnar på sin kropp när man är gravid.

Skulle ha tränat i går men jag fega ur... jag skulle ha åkt själv här i tyresö men vågade inte helt enkelt. Så jävla feg.. och sån har jag aldrig vart. Så jag måste ner i vikt så jag vågar stå på mig och ta mig iväg till gym här i tyresö. Visst fan kommer folk glo... men de glor ju om jag är smal oxå så jag borde vara van ;) Tjejer kan vara så himla elaka bara. Jag skulle nog behöva ha en egen personlig tränare som ringer mig och peppar och som möter mig på Curves och som finns där när jag vill äta onyttigt och hindrar mig. Det vore kanon =P Haha..

Jahaaa... när jag natta min lilla Vilda så nattade jag min fästman med hahaha båda ligger och sover i vår säng nu. =D Vilda fick ligga kvar bredvid sin pappa och sova... tycker de behöver få en sån skön mysstund. Vilda har saknat sin pappa massor idag. Hon vart så glad när han kom hem från jobbet och hon nästan kasta sig mot honom. Sen dess fick jag bara röra henne när jag skulle natta henne hehe. =)

Ska ta mig ett glas rött nu och njuta av att de är tyst och skönt här. =)

Love // Nelly

2 kommentarer:

  1. Jag hänger inte riktigt med nu är det alltså din mans uppgift att du ska äta nyttigt trodde det handlade om sin egen karaktär man kan aldrig sätta sin egen ohälsa på någon annans axlar...

    SvaraRadera
  2. Jag börjar om och svarar på nytt.
    Nej de är självklart inte min mans uppgift att jag äter nyttigt. Såg att jag inte riktigt fått fram de jag menade. Han kan komma hem med t.ex. chocklad och då är de upp till mig om jag äter de eller inte. För han tvingar inte mig till något. Men jag känner att är man två om att äta onyttigt och mår dåligt av de så är det lättare att börja äta nyttigt tillsammans. Inte alls min mening att få de att låta som att min man bär ansvaret för vad jag stoppar i mig ABSOLUT INTE. Tack för din kommentar iaf. =)

    Mvh Nelly

    SvaraRadera