söndag 13 mars 2011

Helgen =D

I fredags åkte jag och Vilda till min mamma för att jag och mamma skulle ju träna i vanlig ordning men den här gången fick Vilda följa med och titta på. Först satt jag med Vilda när mamma träna och sen satt hon med henne så jag kunde träna. Alla tyckte det va jätte kul att Vilda va med och de tyckte hon va en sån lugn och snäll och söt bebis. =D Det är mammas flicka de ;D Efter träningen så åkte vi hem och åt lunch och sen tog Vilda en tupplur.. Så jag åkte iväg med min syster och hennes kille för att handla middag och mer mat till Vilda. Kl var väl runt fyra fem då på eftermiddagen och jag va så övertrött att jag och syrran börja larva oss och vi skratta så vi höll på att kikna. Vi kom hem med tacos och mat till Vilda iaf och sen kom Thomas dit och åt middag med oss. Eller han åt med min mamma och Vilda och jag va med syrran och hennes kille i köket. Är kul att umgås lite med dem oxå så man får veta vad som händer i hennes liv lite. Och som vanligt får den ungen mig att skratta så jag nästan kissar på mig.. min syster är så himla rolig. =D Sen hände de inge mer utan vi gick och la oss för jag och mamma skulle ju upp i tid så vi kunde åka och träna igen.

Lördag började med att vi drog och träna... Thomas va hemma med Vilda under tiden. Efter träningen så åkte vi hem och vi åt lunch igen och efter de drog Thomas för att döma innebandy och då passa vi på att städa lite hemma hos mamma och sen tog vi med Vilda ut på en promenad i de fina vädret.. GUD vad skönt väder de va =D. Efter promenaden så ville jag ta ut Vilda i en lekpark så hon fick känna och titta för första gången och JÄKLAR vad hon tyckte de va kul. =D Vi tog lite bilder... varför hon inte har vantar på sig är för att hon skulle få känna på allt och vi var bara ute med henne i kanske 10 minuter.. när hon började bli kall gick vi in. Vi firade oxå att vår älskade Vilda blev hela 6 månader =D

Mormor och barnbarn <3




Söndag.... det är idag de. Vi ska väl städa hemma idag om jag får min fästman att ta sig ur soffan... Det kan vara en kamp kan jag lova. Men jag kan inte bo i ett bombnedslag då jag är damm allergiker och blir helt igentäppt i näsan varje dag och natt... det är lite jobbigt. Meeeen jag hoppas att han tar på sig lite kläder och sätter fart snart så det blir klart och vi kan alla umgås och mysa ikväll. =D

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar