söndag 13 mars 2011

Aa juste =D

Jag har anmält mig till att springa vårruset i maj =D Fast jag kommer gå och inte springa för de klarar inte jag som har astma och pollen allergi sådär på vårkanten.. =P Men de ska bli super kul! Ska gå med Frida och ett gäng från Curves. Min mamma ska oxå gå om hon känner sig frisk och har ork. Detser jag fram mot och nu börjar ju träningen inför de oxå. När jag började på Curves den 18/2 så vägdes jag och de mätte midja,höfter,armar,lår och rumpa och så kolla de fett halten i kroppen. Det var den 18/2 som sagt så nästa vecka den 17/3 ska jag mätas och vägas igen... SPÄNNANDE =D Man gör så en gång i månaden för att se bra resultat och det tycker jag är skit bra. Jag hoppas bara att det är någon skillnad oxå så jag slipper skämas. Min mamma har iaf blivit av med 11 cm på en månad och det är ju sjukt bra tycker jag. HEJJA MAMMA!! Men iaf, jag har bestämt mig för att träna 4 ggr i veckan nu istället för det känns inte som att 3 ggr räcker. Och så går jag promenader då de är fint väder ute för Vildas skull. Hon har lite problem med att andas om de blåser för mycket rakt i ansiktet på henne. Men aa så det tränar jag för nu då så vi får se hur de kommer gå =P hihi Håll tummarna.

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar