tisdag 22 februari 2011

Wiiiie

Nu har jag kommit hem från träningen! Det va såå skönt och det är skit roligt. =D Jag längtar till på fredag när jag ska dit igen. Nu har jag fått ihop alla som ska med på Thomas 30 års fest iaf och vi blir 11 st. =) Ska bli så jävla kul! Två av mina bästa vänner kommer oxå vilket jag tycker är super kul då vi inte har festat tillsammans på väldigt länge. =)

År 2011 började väldigt dåligt för mig och min familj men nu börjar de vända ordentligt. Jag har kastat allt och alla som är skit rent ut sagt och har bara kvar dem allra bästa. Jag börjar må bättre och min dotter är alltid glad och skrattar och busar. Det kan inte bli bättre. Försöker få min fästman att börja träna oxå för han behöver de han med för att må bra. Får se om han kanske börjar snart. Då skulle livet börja arta sig för oss alla. =) Just nu älskar jag livet och jag mår så bra!! Det va länge sen jag kände sån energi och lycka så det sprudlar i hela kroppen. =P En vän till mig fick en son oxå här om dagen och jag vart så glad för hennes skull. Gud så hon har väntat på honom. Stort grattis Emelie och Reine!!

Nä ibland funkar allt som man vill. Juste, min fina fästman Thomas har lagat mat till mig nu oxå så jag ska avsluta här.

Ha de bäst
Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar