tisdag 22 februari 2011

Åh vad glad jag blir =D

Nu har jag bokat tid,datum,kyrka och lokal för Vildas dop!! =D Vi blir 40 st på dopet så jag var tvungen att boka en lokal för 60 personer. Och då har vi bara bjudit de familj =P Får se sen om vi bjuder med några vänner oxå men jag tror att vi kommer hålla de inom familjen. Det kommer ju kosta en del med unbjudningskort och mat,dryck och tårta till alla. Det kommer bli jätte kul och jag längtar till den dagen. Vilda kommer att vara 7 månader när hon döps men de gör ju inget. Jag måste ringa och fråga min lilla syster oxå om hon vill vara gudmor till Vilda.. gudfar vet vi inte riktigt än vem vi vill ha än.
Men det kommer väl. Aa men de va kul iaf. =) Först ska jag fokusera på min syster som fyller år på lördag och sen är de min karl som fyller år och ska ha festen. Känner mig lite stressad med allt som ska fixas men det ska bli kul som bara den =D

Nä kan inte skriva mer nu.. min dotter är vaken nu.

Ha en fortsatt trevlig dag

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar