måndag 28 februari 2011

Världens bästa mamma

Min mamma är underbar och fantastisk. Hon är min bästa vän. Jag kan inte få en bättre vän...hon är alltid ärlig,hon finns alltid för mig oavsett hur mycket olika åsikter vi har om saker och om vi blir ovänner. Hon ger världens bästa råd och är en super mormor. På de är hon en fantastisk kvinna och vacker som få. Jag fick höra av min korkade fd vän: "har du ens fler vänner än din mamma och Patricia?" JA men vad är de för fel på att ha min mamma som vän? Som jag skrev, jag kan inte få en bättre vän. Hon är inte falsk mot mig,hon går inte bakom min rygg och hon ljuger inte och snackar inte skit om mig. Så jag ser inget fel med de. Jag har inte lika många vänner som min fd vän har men å andra sidan så har jag RIKTIGA vänner som inte bara finns periodvis och som kommer och går. Mina vänner finns ALLTID och har alltid gjort. Jag har väl ca 7 nära vänner.. vilket jag är nöjd med. Jag vill inte ha fler. 8 med min underbara fästman och 9 med min finaste mamma. Jag tycker att det är ganska många vänner. Varför ha 20-30 kanske 40 st när de bara är ytliga vänner? Det är inget för mig iaf. Min mamma är iaf den finaste och bästa mamma/mormor man kan önska sig och jag är STOLT över att ha henne som min BÄSTA VÄN!! =D

Min underbara mamma med min vackra dotter <3

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar