måndag 28 februari 2011

Måndag

Vaknade kl halv sju i morse med en glad och pigg Vilda. Jag va oxå ganska pigg idag...gick och la mig tidigt igår just för att jag skulle få sova ordentligt. Nu ligger hon i soffan och tittar på tv och snart kommer hon nog somna igen.. Hon är ganska trött efter allt bus. =P Idag ska vi bara ta de lugnt hemma och jag ska väl försöka städa lite tänkte jag. Jag är jätte nervös i kroppen....... måste vara för att vi ska ut på fredag och jag ska lämna Vilda till min mamma över natten själv. Har inte gjort de frivilligt förut och speciellt inte nu när hon vet att jag är hennes mamma och hennes trygghet. Gör ganska ont i magen faktiskt fast jag vet att hon har det super bra hos hennes mormor. Dem trivs ihop och älskar att mysa och busa tillsammans. Det är väl mest jag som är den fjantiga... men jag har hört att det är så för alla mammor.. nästan så jag börjar gråta nu av bara tanken att lämna bort henne så länge. =( Usch jag förstår inte hur man klarar av det...? Man får ha is i magen antar jag.

Jag och min fästman

Nu har hon somnat här bredvid mig.. ska försöka hinna med att ta disken och slänga in en tvätt nu innan hon vaknar igen.

 Ända gången jag har lämnat ifrån mig min dotter är när jag har vart sjuk och legat inne på sjukhus..

 Min vackra lilla prinsessa





Skriver kanske senare.

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar