måndag 28 februari 2011

Badat

Idag va jag och Vilda och bada och vi hade jätte kul tillsammans. Vi lekte och lekte och plaska hehe.. Hon gillade inte att bada förut men nu älskar hon det. Jag gjorde så att jag bada med henne och så köpte jag massa badleksaker och lekte med dem i vattnet och då gick de bra och vart kul. Nu sover hon som en stock här bredvid mig i soffan. Hon tokslockna hehe. Jag är typ lika trött jag. Ska försöka att få i mig nått lätt att äta nu innan jag går och lägger mig. Men vad? Orkar inte laga någon mat och så blir de för tung mat såhär sent på kvällen. Kanske en tallrik fil bara med lite mussli.. de vore gott. Aaa haha va intressant.. not.

Har pratat med Sofia och Patricia idag och de är alltid lika kul. =) Patte berätta att de inte ska åka upp till dalarna den 4/3.. då ville jag att de skulle komma till båten Patricia eftersom de ska vara hemma och festa med oss och fira Thomas. Men vi får se om hon är frisk tills dess. JAG HOPPAS DET =D Sofia och hennes kille kan inte komma men jag hoppas att de löser sig på nått vis iaf och att de dyker upp på kvällen. Det gäller Candrah med.. har du barnvakt Candrah och du orkar så kom gärna. =D Vi är iaf 12 st så bordet vart fullt. Ska bli så kul och spännande på fredag. Först få se hur de går för mig att lämna min älskade lilla dotter. Och sen för att se hur de går för mig att dricka alkohol.... det har inte jag druckit på två år nästan. =S Undrar hur de går hahaha. =P Jag kanske bara vill åka hem till Vilda och inte dricka något eller så får jag huvudvärk på en gång eller så dricker jag tre fyra öl och sen spyr jag ahhaha.. Nä jag hoppas att de går bra och att vi får roligt och att Vilda får roligt hos sin mormor. Och att allt går bra såklart. Jag är lite nervös som ni märker.

Aa men som sagt, ska väl äta något nu och sen sooova. =)

God natt och ha en trevlig kväll.

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar