tisdag 10 juli 2012

Tisdag

Vaknade runt tio i morse, gick upp och vek in tvätten och la i ny tvätt i maskinen men satte inte på maskinen. Ringde mamma och kollade läget och sen hoppade jag in i duschen. Direkt efter de åkte jag till min mamma för att vara med Vilda. Nu är vi hemma sen ett tag tillbaka och väntar på att Thomas ska komma hem från jobbet. Jag skulle behöva sätta på tvättmaskinen oxå hahah har glömt de.

Jag har en sjuuuukt trotsig snart 2 årig dotter hemma som går mig på nerverna!! Hon slåss,spottar,bits,skriker och lyssnar inte alls på vad jag säger. Behålla lugnet och räkna till 10... mmm funkar väl oftast men ibland vill jag bara skrika rakt ut själv! Och många gånger måste jag höja rösten för jag hörs inte annars. Och jag hatar när man skriker!!

Jag har nästan inga regler till Vilda just nu för då kommer vi bråka HELA tiden. Så jag håller på de regler som är viktiga typ, bordsskick,att inte slåss,spotta,bitas eller rivas och att vara snäll mot andra. Hon är rätt så duktig faktiskt =D.

Jag börjar jobba den 29/7 och jag är rätt nervös hehe... det kommer bli en tuff utmaning för mig med att springa i trappor med min övervikt. Men som sagt, det kan ju bara bli bättre. =)

Nu ska jag fixa lite hemma innan jag somnar..

En gaddning jag vill göra på låret nån gång..



Seize The Day <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar