tisdag 10 juli 2012

Eh aa har man tråkigt så har man....

Satte en stripe i örat och sen syrrans örhänge... Vilda tyckte det va kul iaf. =)


Thomas lagar nått kött nu och som vanligt blir middagen jätte sen. Det här måste slutas! Och det innebär att jag måste börja laga middag OCKSÅ! Jag gillar inte att laga mat. Tycker de är tråkigt och min mat blir aldrig lika god som Thomas och dessutom så är jag inte ett dugg hungrig om jag lagar maten.

Det ska börja ett nytt program på kanal 6 i höst... en massa tattuerare som ska "tävla" om vem som är bäst i Sverige om jag fatta de rätt. Jag skrev in Thomas som en frivillig modell som de kan tattuera på haha =P. Han ville de så klart. Jag vill också men vågar inte vara med i tv... känns inte som min grej och dessutom är jag för tjock så jag skulle bara skämmas.


Här är en snygg tjej som jag ska försöka rita av nån gång.

Ska bygga lego med mitt barn nu. Hon har sommarlov så hon typ VÄGRAR somna före kl elva på kvällen... måste vara för att de är ljust ute också.

Seize The Day <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar