onsdag 18 april 2012

Hmm......

Känns som att jag har tagit allt lite för givet på sista tiden och de känns inte ok! Jag är lyckligt lottad som har en sån fin familj och så fina vänner! Jag har tak över huvudet och mat på bordet, kläder på kroppen,rent vatten att dricka och duscha i. Jag har lyx saker som tv,data,mobil och spel.
Jag får inte ta livet för givet!! Jag har ett bra liv.. Vi lever inte i lyx med pengar men vi har en STOR familj som alltid finns och ställer upp, som ger värme och kärlek och tröst! Vi är trygga i oss själva och med vår familj. Mer än så kan jag bara inte begära.

Nästa vecka ska jag höra av mig till Patrik Pelosio och höra när han kan komma på en fika. Ska bli så kul att täff honom och höra om de finns något jag kan hjälpa till med. Han är en fantastisn människa som hjälper och stöttar ungdomar/barn och vuxna. Det är en sann ära att få ha honom som min vän!

Ska skriva lite ur hans bok sen så ni får veta vem han var och vem han är idag. För er som inte redan har läst boken Jiddra Inte! ;)

Bidrag gärna med en slant. www.jiddrainte.se

Love // Nellynator
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar