onsdag 18 april 2012

Blir lite smått irriterad!

Vårt internet har inte fungerat på flera dagar nu. Ringde till Telia och frågade vad de var för fel och de sa att de är troligtvis vårt stick. Men jag kunde inte fixa något eftersom räkningen står i Thomas namn. Så han måste ringa ikväll. Lite irriterande faktiskt.

För övrigt så har förmiddagen vart ok. Var på mammas jobb och prata lite och sen åkte jag till curves.. Sa upp mitt kort där nu. ='( Jag får inte träna nu när min kropp har fullt upp med att läka med magen och min muskelinflammation.. Sen kommer operationen och då får jag inte heller träna på länge så de är helt onödigt att sitta och betala för de nu. Men jag kommer helt klart tillbaka sen när jag får börja rehaba! =)
Oavsett om jag går ner i vikt eller inte så tränar jag för att jag tycker de är kul! Speciellt på curves! Jag älskar deras träning och människorna där, och zumban! Zumba instruktören saknar jag oxå för hon är så cool! Och hon hjälper mig och ger så bra råd! Alla där är helt underbara! Kommer sakna att gå dit. ='(

Får hoppas att dessa månader går fort så jag kan börja igen. Att träna 3-4 ggr i veckan är de bästa jag vet! Jag mår så mycket bättre och jag får lite egentid. =)

Ska väl göra någon nytta hemma..

Ha en bra dag.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar