torsdag 22 mars 2012

Lika vacker som en porslin docka!

Idag gick vi ut och lekte runt nio tiden i morse och halv tio satt vi i bilen på g till kontoret för att prata med min chef. Allt gick bra och alla är nöjda och glada. =)

Efter de åkte vi till Vildas dagis och hälsade på och hämtade räkningen. =) Sen åkte vi hem och lekte ute lite till och åt mellanmål ute. Sen var vi tvugna att gå in för jag skulle laga lunch till oss. Blev ris med fiskbullar i dillsås och Vilda ÄLSKA de! Hon åt två stora portioner. =)

Sen sov hon och vaknade väl för en timme sen... Då fick hon två mackor till mellanmål för de är inte så bra för hennes mage att äta för mycket frukt jämt. Hon äter minst två, tre frukter om dagen. =)

Efter de har vi haft mys i fotöljen och kollat simpsons. Snart kommer Thomas hem och då ska vi beställa hem middag och sen ska han iväg för att döma innebandy.

Själv ska jag kolla på Once upon a time kl åtta =) Jag ska försöka få Vilda att somna innan dess..
Annars brukar hon somna runt åtta senast.

Imorn blir de bvc kl åtta och efter de ska vi på shopping runda. Ska köpa lite kläder jag hitta på h&m som va skit billiga plus att jag har rabatt där. Sen ska jag handla mat och gå på apoteket och köpa tvättcreem och hudsalva tilk Vilda. =)

Juste, ska hämta ett paket oxå.. Beställde två par skor till Vilda som har kommit nu =)

Citat
Behandla andra som du själv vill bli behandlad!

När en falsk,osäker och hjärntvättad tjej skriver en sån sak börjar man ju undra... ;)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar