torsdag 22 mars 2012

Haha


Jag säger som min vän Candrah!

Kiss My Ass! =)

Jag har två riktigt nära vänner som jag VET aldrig kommer svika mig. Vi har aldrig bråkat eller snackt illa om varann. En av dem har jag känt hela mitt liv (Angie) och andra har jag känt i 4 år nu men de känns som att vi är som systrar. (Patri). Jag älskar er två av hela mitt hjärta! Ni är fantastiska vänner. =) Min vackra vän Candrah, hon är en fenomenal kvinna som jag ser upp till och hon är ren och ärlig ända in i själen! Hon betyder så mycket för mig! Jag saknar dig Candrah och jag hoppas allt lugnar ner sig snart så vi kan ses. Du är smart,vacker,snäll,omtänksam och en otroligt bra mamma! Me loooove you looong time!

Vänskap är viktigt men familj är viktigare! Just därför håller jag mina nära vänner så nära att de inprincip tillhör min familj. =)

Nu börjar jag undra vart thomas är...Ska ringa honom.

God natt
// Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar