onsdag 21 mars 2012

Haha det du!

Dagens datum: 21 mars 2012
Dagens dag: Onsdag
Hamburgare eller pizza: Pasta sallad? =)
Abonnemang: Tele2
Lyckonummer: 8
Kanske bästa serien: The walking dead
Favoritlag: DIF
Fotboll eller hockey: Tittar helt klart hellre på fotboll! =)
Favoritfärg: Lila
Jag skulle aldrig: ha lagt så många år på en "vän" som visade sig vara en Hora!
Sista inkomna samtalet: Thomas
Mitt andranamn: Alexandra
Hatobjekt: DU
Bästa mobilen: ? Finns de en sån?
Min högsta önskan: Att min dotter är frisk o får allt hon vill ha.
Min hårfärg: Mörkblond/mörkbrun haha
Käraste vännen: Patricia och Angelica <3
Ett ex: Usch, vill inte minnas!!
Mina tatueringar: Har som TUR är många ;).. 12 st!
Mitt hemland: Svergie
Jag skrattar åt: Det mesta...
Dagens bästa: När min Diggi smet ut på altanen i blöja och jacka haha.
Favoritbloggerska: Maria Montezami, Hanna Montezami och Patricia =)
Tv storlek: 42 i vardagsrummet och den i sovrummet är 32.
Silver eller guld: Vitt guld
Favorit i big brother: Som om jag titter på skit!
Sista inkomna smset: Min chef.
Jag hatar: Svek och mytomaner!
Jag med 1 ord: Bästa !!
Favorit chipsen: Gillar inte chips men pringels i så fall..
Dagens sämsta: Mitt knä.
Zlatan: Ful som stryk!
Jag saknar: Jag saknar att träna!
Dagens middag: ingen...
Svart eller vit: Svart
Bästa datamärket: Mac
Stökigt eller städat: Städat !!
Favoritdjur: Hund och ödla
Kaffe eller te? Te
Godaste glassen: Sia vanilj och karamell.. Mmm =)
Blond eller brunett: Helt klart brunett!
Favoritmärke på tränings sko: Puma
Jag gråter åt: Mycket, har sån himlans sympati för människor!
Chips eller godis: Glass? =P
Favorit årstid: Helt klart vår och höst!
Rakat eller vildvuxet: ?
Mest spelad låt just nu: Gotye- Somebody That I Used To Know

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar