söndag 11 mars 2012

EmmaLjunga Mondail Dou combi

Det är en grymt bra vagn men vi behöver inte den längre. Vi har en mindre vagn nu som vi använder ibland men Vilda är så stor nu så hon går gärna själv. =) Och vi behöver bara en liten sittvagn. Så vår fina EmmaLjunga är nu till salu. Den ska gå igenom en service till och bli tvättad igen sen är den klar för att bli skickad till sitt nya hem ;P. Har redan en tjej som vill ha den för 5000kr. Finns de någon annan där ute som vill buda? =) Gört nu i så fall.

Bilbarnstolen är fortfarande till salu... inte lätt att sälja iväg en begagnad bilbarnstol men kan garantera att den är som ny. Vi har aldrig tappat den och vi har aldrig krockat med den. Den funkar som den gjorde när vi köpte den och den är lika fin. Men viktigast av allt är ju att barnet sitter säkert och det gör dem GARANTERAT i denna Akta Graco bilbarnstol.

Vi köpte faktiskt Nr 2 i Akta Graco begagnat och den är hur bra som helst. Vilda sitter fast ordentligt och stolen sitter fast ordentligt. Den har heller aldrig tappats eller krockats med. =) Så ni som är rädda för sånt ska inte vara de. Kom och kolla på stolen och känn och testa innan ni bestämmer er. =)

Den säljer vi dessutom för bara 700 kr. Så de är ett kap. =D

Nu ska min man natta vår lilla prinsessa och jag hoppas han lyckas snabbt. Hon är trött och gnällig och imorn ska vi alla upp tidigt för att jobba och lämna på dagis. Vi gör så att jag lämnar henne till nio varje morgon och Thomas hämtar henne kl fyra varje eftermiddag. Funkar kanon bra. =)

I april ska Thomas åka till Tallin och döma innebandy oxå.. han ska åka en torsdag kväll och kommer hem på måndags morgonen. Det är nästan 5 dagar utan honom hemma som jag ska ha Vilda och jobba själv. Jag har sagt att det är ok att han ska åka.. fattar ni vilken upplevelse? Hur bra som helst för honom. =) Så självklart ska han åka och jag klarar mig galant i dessa fem dagar. =) Det är ju egentligen bara en dag med jobb och hämtning och lämning på dagis innan helg. Och så klart på måndagen men då kanske Thomas kan hämta Vilda lite tidigare från dagis så dem två får mysa bara dem två efter så lång tid utan varann. Så slipper jag tänka på att åka tidigare från jobbet för att hämta henne =).

Jag tycker iaf att det är en chans han inte kan missa. =)
Och om jag vill får jag säkert sova hos min mamma den helgen med Vilda så får jag lite hjälp. Om hon orkar och inte har andra planer så klart. =) Ska höra med henne redan nu... för jag vet datumet som Thomas ska åka redan.

Aa men nu väntar vi på att vår sessa ska somna sen ska vi invänta The Walking Dead som börjar kl 22.30 på TV11 ikväll... =) Sen blir de att sova och hoppas att vi vaknar utvilade och glada inför veckan. =)

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar