torsdag 2 februari 2012

Jag och min bebis

Allt gick bra på intervjun.. Bara jag som inte vill ha jobbet. Det var alldeles för lite lön för så mycket utomhus jobb. Jag vet att jag kan få bättre jobb med bättre betalt. Det har jag ju haft förut så. =) Ska fortsätta söka jobb. Snart kommer de något.. Annars kommer jag börja med min lärlingsutbildning som målare efter mars tror jag. Ska ringa Conny och höra med honom. =)

Jag och Vilda är nu hemma igen och har ätit lunch. Hon vill inte sova middag så får försöka hålla henne vaken så länge de går hehe. Ikväll ska jag iväg och dansa Zumba igen.. Får se hur de går med min rygg, men försöka dödar inte. ;) Och jag älskar Zumba! Det är verkligen skit kul! =)

Jag har inte gått ner något i vikt och inte heller gått upp något.. Står kvar. Ska sätta fart nu, måste ju de om jag ska nå mitt mål till hösten. =)

Aa ska leka med min dotter nu.

Good Day // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar