söndag 1 januari 2012

Wow!!

Jädrans vad de small här haha! Smäller rättare sagt men innan tolv och på tolvslaget small de satan kan jag ju säga! Vi stod på altanen och skåla i champagne och gav/fick den årliga kyssen! Vilda ligger och sover så gott i vår säng. =) Hon fick oxå en nyårs puss av mamma och pappa på pannan. =) Sjukt skönt att vara hemma och ha mysigt! Thomas mådde dåligt tidigare idag och Vilda med.. Men Thomas orkade sig upp för att fira in de nya året med mig. Han har fått champagne och en grogg med captain morgan och Cola och själv tog jag en med vodka och sprite. =) Nu sitter vi och värmer oss i soffan. Lyx och mys i multum. Jag vill tacka min fina mamma för maten och champagnen vi fick av henne idag. =) Tack snälla,rara,underbara och vackra mamma!!

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar