söndag 1 januari 2012

Vacker


Tycker den här var så fin så jag ville ha den här =) 
Haft en bra dag idag... något seg dag men ändå bra. Vi har myst hemma och tagit det lugnt. Eller jag har städat idag igen och Vilda och jag har lekt massor och ritat på ritmattan och så.. men Thomas har tagit de lugnt =).

På tal om vackra ting så har jag ytterligare en bild på min vackra syster!



Ja, jag tycker att hon är en väldigt vacker kvinna och jag är stolt över henne! =) Så det så ! =P

I morgon jobbar Thomas igen men Vilda är ledig från dagis denna vecka med. Så vi ska väl leka som vanligt och mysa och umgås. Det är så kul att umgås med henne nu när hon börjar försöka prata mer. Spännande att se när hon kommer med en hel mening !! =)

Om tjugo minuter börjar The walking dead hihi.. Jag är hel spänd för vi missade förra veckans avsnitt och jag hoppas vi inte har missat något speciellt. Ska ändå köpa alla säsonger sen när de kommer ut på dvd. 
Jag bara måste ha den !! 

Säger väl god natt och önskar alla en god fortsättning nu så här i början av 2012! =)
Det är ett bra år för nystart och det ska det bli här hemma! 

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar