fredag 27 januari 2012

Friday!!

Min älskade Vilda är så söt! För de första så kramar hon en bild på sin pappa på fotot... Och för de andra, om jag säger: Vilda, mamma älskar dig, I love you! Så säger hon tillbaka iuu yoooo =) haha alltså i love you! =) hon ÄR BÄST!

Idag är vi lediga från dagis och det jag skulle vilja göra är att städa men har då ingen dammsugare som jag kan använda. =/ Visst kan jag plocka och damma.. Får väl sopa golvet eller nått och sen skura... Känns inte så kul men har inge annat alternativ nu. Och städa vill jag göra för de börjar bli stökigt igen. Att de ligger leksaker överallt stör inte mig alls. Men kläder och skor och grus från skorna... De gillar jag inte. Vilda leker ju på golvet för de mesta. Så de ska vara rent. Jaja... Får försöka låna en dammsugare av nån hehe.

Annars idag ska vi ta de lugnt hemma och gå ut och leka i snön! De vanliga med andra ord. =P

Imorn bär jag av till min mamma för att lämna Vilda där... Hon ska sova över hos mormor =). Det kommer hon tycka om! Mormor sa att de ska busa och mysa och äta gott. =) Det är bra det! Jag och Thomas ska över till Micke och Patricia och jag och patte ska dricka lite vin och så ska vi alla spela wii! Ska bli skit kul! =)

Vilda kommer bli grymt saknad när hon sover borta en natt! Jag har svårt som attans att sova när jag inte hör Vilda i sängen bredvid. Och vaknar ubertidigt på morgonen och ska åka för att hämta henne hehe. Får lite lätt panik utan min ängel! Men vet att hon har de enormt bra hos sin mormor! Momo tar väl hand om vilda! =) Och vilda tar väl hand om momo hehe.. Nä nu spårar jag ur igen..

Ha en trevlig helg!

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar