tisdag 17 januari 2012

Älsklingen

Hon var så trött i morse.

Lämnade Vilda på dagis till kl tio i nio i morse och hon gillade inte alls att jag gick idag heller. Men dem har inte ringt mig så de gick ju bra ändå. =) Min lilla prinsessa !! Hon börjar bli så stor nu. Saknar att hålla i en liten bebis igen. Jag får hålla Vilda så fortfarande men hon är ju så lång hihi. Vill lukta på en bebis lilla huvud och känna den där super goda doften. Det doftar......nytt liv helt enkelt! =P Vår granne fick en liten flicka iaf. =) Hon är väl ett par veckor nu. Grattis till er iaf. Har inte riktigt fått chansen att gratta innan. =)

Jag ät bra sugen på att skaffa en till men kommer inte göra de förrän allt med jobb och vikt är stabilt. ;) Jag är på god väg...långsamt men säkert! Till sensommaren och hösten ska jag ha gått ner minst 20-30 kilo! Så snart får jag sätta fart hehe ;P. Om ca ett år ska jag vara normal viktig igen. Jag håller det jag säger och det kommer jag visa här på bloggen =). Just nu står jag still men gick ju ner 16 kilo ganska fort så det är inte så konstigt.

Har bytt dag för att träna Zumba nu, de bytte från tisdag kvällar till torsdag kvällar. Så nu är de Zumba tisdagar mellan 9.30-10.30 och torsdagar mellan 19.00-20.00 =) Vet säkert tiden för torsdagar men är lite osäker på tisdagen så ni som tränar på curves i veddesta kan ju kolla upp tiden så de blir rätt. ;)

Kl är bara tio i tolv..... Jag vill hämta hem Vilda nu och så vill jag att kl blir nio så hon sover och så jag kan sova.

Jag har sådana sömnsvårigheter... Haft de i flera månader. Jag har alltså jätte extremt svårt att somna, det tar mig ibland flera timmar. Och jag är jätte lätt väckt så kliar Thomas sig i håret eller bara rör på sig så vaknar jag.. Och då tar det återigen ett par timmar till innan jag somnar och då ska jag upp för kl ringer. =( Har faktiskt ringt vårdcentralen nu och fick en tid i v.6. Jag behöver hjälp med sömnen. Min bror har samma problem fast värre tror jag. Hans kropp producerar inga sömnhormoner så han kan gå flera dagar utan att sova. Så han fick medicin som han äter varje dag för att kunna sova. Eller så var de så att han äter medicinen i perioder.. Jag har inte så där stor koll. Vet bara att hans kropp inte producerar sömnhormoner. =P. Men det problemet tror jag inte att jag har. De måste bero på något annat. Eller? =/
Så i natt fick jag en lätt sömn på kanske två timmar. Sover mellan två-fyra timmar varje natt. Inte konstigt att jag är trött och slö och blek hehe ;P

Jaha, nog om de.
Nu ska jag duscha och sen blir det att vänta in tio i två slaget så jag kan åka och hämta min sessa!

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar