tisdag 6 december 2011

Usch vilken pina..

Sluta röka är pest och pina... men det blir lättare och lättare. =) Känner inte samma behov längre och blir inte sugen så ofta. Tuggar vanliga tuggummin utan nikotin i.. känns bättre och jag får inte ont i magen =)

Varför jag och Thomas slutar röka är: Vilda satte sina små söta fingrar mot munnen och blåste!! Det skar i mitt hjärta att se det! Hon är ett år och ska INTE göra så! Så från och med den dagen har det vart rökfritt här =D.

Idag har jag slagit in julklapparna.... herregud vad många det är.. och fler ska det bli =).
Den här helgen som kommer ska vi nog börja ta fram julgranen. Eller så blir de nästa helg till och med. AA får bli nästa helg, då är de bara en vecka kvar till julafton så de passar bra. =)
Om jag lägger alla julklappar under granen nu så kommer nog en Vilda öppna alla hahha.. =)
Kommer säkert ta kort på julafton, när ALLA paketen ligger under granen.. eller nästan alla. Dagen efter jul ska vi till min mamma och då blir de fler julklappar. Tar med mig tre paket till Vilda som hon kan öppna hos min mamma.. tre har hon hos farmor och en hemma. =) Så hon får öppna något hemma oxå =)

Här är lite av alla julklappar =)






Nä jag ska nog vila lite innan jag ska iväg och hämta min lilla diggi.

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar