tisdag 6 december 2011

Tisdag, underbara tisdag =D

Lycka!! För två veckor sen började jag med att sluta röka. Jag trappade ner och rökte inte alls mycket, kanske 5 -10 cigg om dagen.. nu har jag vart utan cigg OCH tuggummi och plåster i två dagar! =D Jag är STOLT över mig själv och jag vet att jag klarar detta utan problem. För jag har bestämt mig! Samma gäller min vikt nedgång, det går långsamt men det går neråt. Jag KOMMER vara normalbyggd till sommaren! =D Känns så skönt! Denna gång är sista gången, efter denna gång ska jag bara behöva gå ner MAX 10 kilo efter en graviditet. För den här gången tänker jag gå ner så pass mycket att jag nästan blir för smal, bara för att jag ska kunna gå upp lite sen under en graviditet. För det kommer komma en till bebis om tre till fyra år. =)

Nu snart börjar mitt program på tv så ska sluta nu...
Imorn blir det att leta mer lärlingsjobb =)
Ha en bra kväll
XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar